مدیریت درخواست ها
از این صفحه می توانید سیستم درخواست (Ticketing) جدیدی را تنظیم و درخواست های ساخته شده را ویرایش و یا حذف نمایید.
لطفا ابتدا اطلاعات کلی را در این خصوص مطالعه فرمایید.
درخواست در واقع پاسخ دهی به ایمیل ها بر روی یک خط خاص و مدیریت ایمیل های آن خط محسوب می شود، به طوری که که هر ایمیل ارسال شده بر روی آن خط شماره ای به صورت خودکار دریافت می کند و ارسال کننده ایمیل می توانند ایمیل را از طریق شماره آن پیگیری نماید.
با
کلیک بر روی آیکون + می توانید یک نوع درخواست
پشتیبانی جدید را ایجاد نمایید.
برای
تنظیمات عمومی درخواست پشتیبانی به تنظیمات مشترک آیتم
های سیستم مراجعه
کنید.
A. پاسخ دهی روی خط: در واقع مشخص می کند این درخواست بر روی کدام خط ایمیل فعال می شود. (در واقع ایمیل های دریافتی روی کدام خط به صورت خودکار پاسخ داده شود و شماره پیگیری دریافت نمایند.)
B. پیام پاسخ پیش فرض: در صورت دریافت هر ایمیل بر روی خط مشخص شده، این پیام تنظیم شده به صورت خودکار برای فرستنده ایمیل ارسال می شود.
C. ماتریس اولویت : برای
تعریف اولویت درخواست ها شما می توانید از طریق ماتریس اولویت اقدام
کنید،
در
ماتریس اولویت در سطر اول مقادیر فیلد تاثیر گذاری و در ستون اول مقادیر فیلد
شدت نمایش داده می شود . شما می
توانید به ازای هر مقدار شدت و تاثیر
گذاری یک اولویت را تعیین کنید.
برای نمونه : طبق تصویر اگر شدت درخواست ،در وضعیت جزئی و تاثیرگذاری درخواست در وضعیت پایین باشد طبق تعریف انجام شده در این بخش، اولویت آن درخواست پایین در نظر گرفته می شود .
مقدار فیلدهای شدت،تاثیرگذاری و اولویت در مدیریت آیتم های سیستم قابل مشاهده می باشد.